Høstens kurs – 2024

Lillesand og Omegn Hundeklubb har gleden av å tilby disse kursene høsten 2024.

Pris på de enkelte kursene er kr. 1200 for medlemmer av LOHK (benytt rabattkode lohk400 ved betaling). For andre er prisen kr. 1600.

Kurset er for alle fra de aller minste til ca. 9 mnd. Kurset krever ingen forkunnskaper. Vi har fokus på positiv trening og innlæring.  Vi hjelper valpene og får de med oss på en positiv måte. vi skal blant annet ta for oss: Lek og belønning, gå pent i bånd, innkalling, passering, miljøtrening, riktig sosialisering. Generelle innlæringsmetoder og hvorfor de fungerer.
Deltakerne skal altså være godt rustet til å fortsette å trene og utvikle sin valp positivt etter endt kurs.
Kurset passer både for dere som ønsker en hyggelig og lettvint familiehund og for dere som har ambisjoner om å ta hunden med til konkurranser.

For nærmere informasjon trykk HER.

Aktivisering og samspill
Oppstart Tirsdag 13 august

Dette kan du oppnå ved å aktivere din hund mentalt:
– Styrke ditt forhold til hunden.
– Bidra til mindre stress hos hunden.
– Minimere destruktiv atferd grunnet understimulering.
– Lære nye ferdigheter hos hunden som også kan være til fordel for omgivelsene.
– Holde din seniorhund i gang. Gamle hunder elsker å lære nye triks!

Her går vi igjennom mye forskjellig og det er interessant å finne aktiviteter både hund og eier synes er artig.

For nærmere informasjon trykk HER.